EUROPART представя нов каталог за автобуси

Водещият дилър в Европа за части за търговски превозни средства и за оборудване за сервизи, представя разширената си гама от автобусни продукти за всички обичайни класове превозни средства на панаира IAA Commercial Vehicles 2014. Фирмата използва тази възможност и за да представи каталога си с нов дизайн за автобусни резервни части и аксесоари и с инструменти и оборуване за сервизи, по-специално за автобусни сервизи. В този процес EUROPART подчертава своята компетентност в резервните части, която обхваща широка палитра от продуктови марки за ремаркета на камиони и също за автобуси.

Новият каталог от 784 страници съдържа широка гама от над 5 000 артикула, подходящи за всички обичайни градски и туристически автобуси. По такъв начин сервизите и операторите на автопаркове имат достъп до всички обичайни части за най-важните автобусни модели от европейски производители като Fast, Heuliez, Irisbus, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Neoplan, Scania, Setra, Solaris, Temsa, Van Hool, VDL и Volvo. Тези продукти са ясно подредени и представени с цветна снимка и съответния номер за поръчка. От EUROPART са сортирали индекса на ключовите думи в края на каталога по вид на автобуса, за да може резервната част да се идентифицира по-лесно.

Каталогът е също така разделен на полезни категории: двигател и трансмисия, система за отработили газове, оси и кормилна система, окачване, спирачна система, пневматична система, осветление и електричество, отопление-вентилация-климатизация, оборудване за превозни средства с корпус върху рама и всичко за автобусния сервиз. Освен резервните части от реномирани продуктови марки като Bosch, Wabco, Knorr-Bremse, Haldex, Lemförder, LuK, ZF Sachs, Hengst, Hella, Mekra, и Varta, новият каталог на EUROPART за резервни части съдържа и многобройни артикули със собствената продуктова марка на EUROPART.

Наред с консумативите и резервните части за специфични превозни средства, от EUROPART са добавили в каталога си и универсални аксесоари и оборудване, като например пожарогасители, трансформатори, аварийни чукове, габаритни светлини, хладилни боксове или 24 V машини за кафе. Отделни глави с многообразие от различни устройства за диагностика, поддръжка и ремонт за автобусни сервизи, както и специални инструменти, химически и технически продукти за сервизи, като масло, грес, антифриз, спирачна течност или AdBlue® придават завършек на широкообхватната продуктова гама за автопарковете, които са клиенти на EUROPART. Освен това, обширни статии предоставят ценна информация на читателите по теми като оборудването за безопасност в автобусите, използването на вериги за сняг, поддръжката на системи с високо напрежение в хибридните автобуси или здравословното седене.

Продукти със собствената продуктова марка на EUROPART — Отлична стойност за парите ви, перфектно качество

Голямата гама продукти със собствената продуктова марка на EUROPART образува друга точка на фокус в представянето на фирмата на панаира. Компанията с главен офис в Хаген предлага на клиентите, които търсят алтернатива на оригиналните резервни части, подбрана гама от консумативи и бързо износващи се части от собствената си продуктова марка. „През последните години забелязваме увеличаващо се търсене на висококачествени алтернативи, а именно, на подходящи резервни части, които имат същата функционалност и качество като оригиналните, най-вече в сегмента на бързо износващите се части, като например частите за окачване, спирачките, филтрите и електрическите компоненти. Като доставчик на пълна гама, ние предлагаме на клиентите си и правилното решение за този сегмент с онези продукти на EUROPART, които носят нашата продуктова марка“ – обяснява на панаира Commercial Vehicles IAA 2014 главният изпълнителен директор на EUROPART Пиер Флек.

Днес около 6 000 резервни части носят собствената марка на EUROPART. В допълнение към консумативите и оборудването за сервизи, като например химическите продукти, маслата и инструментите, клиентите могат да получат и части за оси и спирачки, окачвания, аксесоари за двигатели, електрически и осветителни компоненти, както и селекция от оборудване и аксесоари. Тук са включени спирачните дискове и подложки заедно с продукти с марката на EUROPART, като филтри, пневматични пружини, чистачки за стъкла или водни помпи. EUROPART не може и не възнамерява да има целия спектър от резервни части под своята продуктова марка. „Нашата продуктова гама е фокусирана върху резервни части с малка техническа сложност, за които има голямо търсене, от рода на бързо износващите се части и консумативи“ – заявява Ралф Маурер, търговски директор в EUROPART. „Когато подбираме продуктите и доставчиците, правим необходимото да е сигурно, че на нашите клиенти никога няма да се наложи да направят компромиси по отношение на функционалността на продуктите или тяхната безопасност.“ Освен много добрата Стойност-срещу-пари, Ралф Маурер обяснява, че друго предимство е наличността на продуктите в цяла Европа, която EUROPART може да гарантира благодарение на своята гъста мрежа от 200 клона и офиси за продажби в 27 европейски страни.

Надеждното качество на конкурентни цени изисква високо ниво на компетентност при избора на продукти и консумативи. „Ние преценяваме кои части и продукти са подходящи за нашата собствена продуктова марка като провеждаме пазарни анализи и оценяваме техническата сложност“ – обяснява процеса Себатиан Камфаус — човекът, който отговаря за собствената продуктова марка на EUROPART. „След предварителната селекция на подходящи консумативи, проверяваме доставчиците въз основа на високите стандарти на авто-мото индустрията. Продуктите трябва да преминат през извадкови инспекции, които се извършват от отдела ни по управление на качеството. Подпомагани сме и от международни, реномирани и независими тестващи организации, като TÜV и MPA.“ EUROPART включва съответната резерна част в гамата от продукти, които носят собствената им марка, само след като доставчикът и продуктът са преминали успешно всички тестове и сертификации. „След като пуснем продукта в продажба, продължаваме да наблюдаваме качеството на продукта и производството на нашите доставчици“ – подчертава г-н Камфаус. Тъй като Китай е един от най-важните пазари за снабдяване с резервни авто-мото части в света, EUROPART откри през тази година свой собствен офис в Шанхай. Освен отдела за снабдяване, компанията поддържа и свой екип за управление на качеството, който прилага процеса на селекция и осигуряване на качеството за продуктите, носещи собствената марка на компанията.

1,178 total views, 2 views today

Сподели:

Оценете тази публикация
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Сродни публикации