оторизирани автосервизи

Доколко можем да имаме доверие в автосервиза?

Доколко можем да имаме доверие в автосервиза?

Безопасността на Вашите автомобили се гарантира основно от избора на сервиз, който да носи отговорност за извършването на авторемонти и влагането на оригинални части с гаранция.

За да бъдат качествени извършените ремонти, има няколко важни условия:

* да са извършвани от обучени специалисти в оборудвани със специализирана техника (калибрирана, според законодателството) сервизи;

* да са извършвани в оторизирани сервизи, в които се осъществява реален контрол върху качеството на услугата от служители, притежаващи съответната квалификация за това (задължително диплома за съответното образование и/или специализирано обучение);

* да са вложени качествени (сертифицирани) части.

Цените, които предлага оторизираният сервиз на IVECO в гр. Пловдив са близки до цените на услугите в алтернативните сервизи, особено за тези клиенти, които се възползват от Програмата за лоялни клиенти. Ставките за нормо-време са регламентирани от производителя, което е важно условие за извършването на качествена ремонтна операция. Разликите в качеството на извършените ремонти между специализирания и алтернативен сервиз са огромни, основно поради следните причини:

 Алтернативните сервизи не разполагат с обучен персонал, назначен, за да извършва тясно специализирана дейност, т. е там всеки върши всичко за неопределено време;

 Алтернативните сервизи често не разполагат с необходимата специализирана техника, което се отразява силно на резултатите от ремонта – качество и дълготрайност;

 Алтернативните сервизи често не поемат категорична отговорност за извършените ремонти;

И още един изключително важен факт: Оторизираните от производител сервизи извършват дейността си на светло и спазват множество изисквания по отношение на законодателството, напр. безопасни и здравословни условия на труд, опазване на околната среда, изпълнение на норми за съхранение и събиране на отпадъците от дейността и пр. Да се има предвид, че инвестициите в сгради, оборудване и обучението на персонал на оторизиран от производител сервиз са несъизмеримо по-големи като инвестиция, от тези, които се правят в един средностатистически алтернативен сервиз. Поради тази причина оторизираният сервиз брани репутацията и перспективата на бизнеса си единствено и само с качество на предлаганите услуги.

Петя Клинкова

3,858 total views, 3 views today

Сподели:

Оценете тази публикация
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 votes, average: 2,86 out of 5)
Loading...

Сродни публикации