ЗАЩО ДА ПОСЕТИМ 61 КОНГРЕС НА UITP

1. Въведение към Конгреса и Изложението
Вземете участие в най-голямото събитие в областта на обществения транспорт, което ще се състои в Милано, от 8-ми до 10-ти юни 2015 г.!

Шестдесет и първият Конгрес и Изложение на UITP идва във време, когато общественият транспорт се изправя пред безпрецедентен брой промени и предизвикателства. Това е перфектната възможност за сектора да излезе напред, да оформи града и да подпомогне каузата на обществения транспорт в света.

Какви предизвикателства?
• Нарастваща урбанизация и демографски промени
• Промяна на климата и влошаване на качеството на въздуха
• Търсене на услуги в полза на начина на живот и свързаността
• Практическо прилагане на ориентирани към бизнеса управленски стратегии
• Намиране на алтернативни финансиращи потоци
• Формиране на партньорства вътре в частния сектор
• Установяване на по-търговски подход, който поддържа целите на социалната политика
• Осигуряване на адекватни управленски и регулаторни рамки

Време да се заеме водеща роля

Защо общественият транспорт трябва да заеме водеща роля? Други играчи в индустрията преоткриват себе си като доставчици на мобилни услуги, насърчени от смесица от технологични иновации, икономиката на споделяне на ресурси и преориентацията на бизнес стратегиите докато се получава подкрепа от политически инициативи (Интелигентни градове). Общественият транспорт трябва да ускори крачка и да заеме водеща роля.

Общественият транспорт трябва да поведе градската система за мобилност. Въпреки че определени развития се възприемат като заплахи за традиционните модели на обществен транспорт, залозите достигат далече отвъд увеличаването или загубата на брой пътници. Секторът на обществения транспорт има нужда да се съсредоточи върху по-голямата картина и да моделира себе си като естествен интегратор на градските мобилни услуги.

Конгресната тема
…какво означава „УСМИВКА в града“?
Общественият транспорт е призоваван да се промени. Той трябва да функционира по-добре, да е по-ефикасен, да реагира на променящите се очаквания и да бъде по-ориентиран към клиентите и бизнеса. Той трябва да допринася и за създаването на работни места и растеж, да прави градовете по-конкурентни, да привлича инвеститори, да намалява задръстванията и да играе водеща роля в интегрирането на градската мобилност. Тези амбициозни, но реалистични цели са отразени в лозунга:

„Smile“ („Усмивка“) е акронимът на пет ключови думи, които са свързани с тези предизвикателства и със стратегията PTx2 на UITP:

Sustainability (Устойчивост)
Mobility (Мобилност)
Innovation (Иновация)
Lifestyle (Начин на живот)
Economy (Икономика)

Тези ключови думи представляват главните тематични групи в програмата на Конгреса, която ще се състои от големи пленарни сесии, интерактивни семинари, кръгли маси, дебати по време на обед, както и Експо Фокус сесии, които представят послените иновации на изложителите.

Повече от
2 000 участника
от
75 страни,
30 000 м2
изложбена площ,
около
320 изложителя,
Повече от
25 000 посещения на изложението,
около 250
преставителя на международната преса и медии

472 total views, 4 views today

Сродни публикации

Вашият коментар